úterý 10. března 2015

Lehký jablečný koláč


Zase jsem se jednou neubránila zdravému lehkému pečení! Tentokrát jsem "vyexperimentovala" mou verzi jablečného koláče s tvarohem. Všeho je jen malé množství, takže se hezky držím svého hesla "Všeho s mírou".
Ingrediencí je málo, postup je více než jednoduchý a výsledek stojí za to.( Jak podotkla maminka s plnou pusou.)
Ingredience na těsto
200g mouky (100g polohrubé,100g hladké)
100g másla 
3 polívkové lžíce vody
špetka soli
1 žloutek

Vnitřek
LIBOVOLNÝ, ale já jsem přidala:
 3 nastrouhaná jablka
hrst hrozinek
lžíce skořice
(můžete přisladit cukrem, ale jablka jsou sama o sobě sladká+já mám ráda tu trochu "nakyslou" chuť)
+
Vanička odtučněného tvarohu 
2-3 lžíce medu

Postup práce: 
1. Smícháme všechny ingredience na těsto a zpracujeme. Vložíme do vymazané formy.
2. Troubu si předehřejeme na 180 stupňů.
3. Na těsto přidáme "vnitřek"a rozprostřeme.
4. Po 20 minutách vyndáme a potřeme tvarohem smíchaným s medem. Vložíme a pečeme dalších 25 minut.
5. Necháme vychladnout a konzumujeme!

Dobrou chuť!


Žádné komentáře:

Okomentovat